SIGUES PART DEL CANVI: Què pots fer?

fes voluntariat

El temps és molt valuós i dedicant només algunes hores al voluntariat social es pot millorar la realitat de moltes persones. És un temps que regalem pel que no esperem res a canvi, tot i així, sempre rebem una cosa que no té preu, que no es pot comprar amb diners: la satisfacció personal d'haver ajudat a algú.

fes-te soci/a

Una aportació periòdica ens ofereix a l'Associació Clauers l'oportunitat de seguir creixent per crear nous projectes que persegueixin la nostra missió:  millorar la qualitat de vida de les persones vulnerables a patir exclusió residencial. Si et fas sòci/a, a més, seràs part de nosaltres i d'aquest objectiu, podent participar al nostre òrgan principal d'organització: l'Assemblea General.

fes una donació

Un granet de sorra per a construïr el nostre somni, per desenvolupar la nostra missió, és també molt valuós. Les dunes del desert son fetes de petits granets de sorra, i son grans elements de la naturalesa dignes d'admiració.
A l'Associació Clauers necessitem totes les col·laboracions possibles per tirar endavant, sigues part del canvi que busquem.

lloga el teu pis

Tenim l'objectiu d'obrir més places per a persones vulnerables a patir exclusió residencial (o que ja la pateixen). Malhauradament encara no disposem d'una estructura econòmica pròpia prou potent com per poder assumir les despeses que comporta llogar a través d'una inmobiliària. Lloga'ns el teu pis sense intermediaris i estaras fent possible el nostre objectiu, la nostra missió. Estaras fent possible que hi hagi menys persones dormint al carrer.

sigues testimoni

Una de les estratègies que tenim per reduïr l'exclusió residencial és fomentar una ciutadania sensible a les situacions que viuen les persones que acaben sense llar. Per a això, és important trencar els estigmes i desmuntar els prejudicis. Per a fer-ho no hi ha res millor que oferir un apropament a la nostra vivència que per a altres persones pot ser desconeguda, i ja sabem que allò desconegut fa por. Si vius o has viscut un procés migratori, una situació de patiment mental, d'atur de llarga durada o d'exclusió residencial, fes-te testimoni. La teva aportació serà molt valuosa per transformar la societat i fer-la més inclusiva i solidària.